Контакты

Адрес: Мазепи, д. 3, г. Львов
Телефоны:
(Viber)


Связаться с нами


Обмін та повернення

Шановний клієнте!
 
Обмін товару або повернення коштів можливі лише в день отримання замовлення. Якщо Ви виявили брак у день отримання, ми замінимо товар або повернемо кошти. Бажано надати фото-підтвердження. Після декількох днів використання повернення товару неможливе. Причини цього:
 
1. Суб’єктивна оцінка якості. Репліка (копія) товару за 200 грн не може бути такої ж якості, як оригінал за 2000 грн.
2. Використання товару не за призначенням може призвести до його пошкодження.
3. Офіційну гарантію надає лише виробник у Китаї, а відправка товару туди на ремонт недоцільна.
4. Можливі труднощі з розумінням роботи товару. Наприклад, індукційні плити працюють (нагріваються) лише при наявності на них предмета. Самі по собі вони не нагріваються.
 
 
Алгоритм дій у разі виявлення браку та бажання повернути товар:
 
1. Повідомте нас про бажання повернути товар та вкажіть номер замовлення.
2. Ми підтвердимо повернення та надамо дані для відправки.
3. Ви відправляєте товар, оплачуючи доставку.
 
 
Важливо! Необхідно розрізняти брак та механічне пошкодження. Якщо товар прибув пошкодженим, Ви повинні відмовитися від нього та повідомити нас. Оскільки ми перевіряємо товар перед відправкою, пошкодження сталося під час доставки. У такому випадку ми можемо вимагати компенсацію від Нової Пошти. Якщо Ви забрали посилку (особливо при накладеному платежі) і виявили пошкодження вже вдома, вимагати компенсацію від Нової Пошти буде неможливо, оскільки на пошті Вас все влаштувало.